✅ لینک فیلم ضبط شده وبینار بایسته های طراحی سوالات مفهومی ( نشست چهارم)
🔹 زمان برگزاری: آذر ۱۴۰۳
https://vc.cfu.ac.ir/p9snx2ngrtcv/
☘
✅ لینک فیلم ضبط شده وبینار بایسته های طراحی سوالات مفهومی ( نشست چهارم)
🔹 زمان برگزاری: آذر ۱۴۰۳
https://vc.cfu.ac.ir/p9snx2ngrtcv/
☘
✅ لینک فیلم ضبط شده وبینار بایسته های طراحی سوالات مفهومی ( نشست سوم)
🔹 زمان برگزاری: ۲۳ آذر ۱۴۰۳
https://vc.cfu.ac.ir/p9snx2ngrtcv/
☘
✅ لینک وبینار در آپارات
بایسته های طراحی سوالات مفهومی
از دانش تا مفهوم (قسمت اول)
https://aparat.com/v/zay23cu
✅ بایسته های طراحی سوالات مفهومی
از دانش تا مفهوم (قسمت دوم)
https://aparat.com/v/hnwy5lf
📚 خلق محیط یادگیرنده در کلاس، مدرسه، جامعه
📌 در طول زمان تولید و دانش در همه زمینه ها جز آموزش تغییرات قابل توجهی کرده است حتی متخصصان مدیریت و تحول سازمانی نیز کمتر به تحول در آموزش پرداخته اند.
✅ مدارس یادگیرنده تلاشی است که پیتر سنگه خالق کتاب پنجمین فرمان و تیم همکارانش در زمینه تحول در مدارس انجام داده اند و با ارائه تجربه هایی ملموس از محیط های آموزشی نشان می دهند که می توان مدرسه را به سازمانی یاد گیرنده و محیطی ایده آل برای یاد گیری دانش آموزان تبدیل کرد.
-چگونه می توان مدرسه را به محیطی ایده آل برای یادگیری تبدیل کرد؟
📌 به گفته پیتر سنگه مدارسی که در آنها تغییرات اساسی رخ داده است، مدارسی بسیار صبور بوده اند.
📌 این مدارس تعداد کمی معلم متعهد با ایده هایی ناب دارند که با مدیران و سرگروه هایشان هماهنگ هستند و نسبت به شغل شان چشم انداز ویژه ای دارند.
📌 مدیران این مدارس عمیقا شغل خود را ایجاد محیطی می دانند که معلم ها بتوانند در آن به صورت تدریجی یاد بگیرند و در نهایت بستری از درک مشترک ایجاد کنند.
✍📚 پیتر سنگه و همکاران
مترجم: لیلی محمد حسن
نشر: منظومه خرد
🗓1396
🔆 مورد تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی
#معرفی_کتاب