اطلاعیه مهم در خصوص جشنواره ایفای نقش

طلاعیه مهم 


نحوه ارسال آثار
فرآیند اجرای الكترونيکی جشنواره نوجوان خوارزمي در مرحله مدرسه‌ای مطابق گام‌های زير برگزار مي‌شود:
مطابق شیوه‌نامه کلیه فرآیندها اعم از ثبت‌نام، ارسال فایل مستندات، ضبط فیلم، ارائه اثر و... هم‌چون گذشته از طریق پورتال همگام انجام می‌شود. خوشبختانه تا این مرحله از جشنواره به جز موارد جزئی (که به سرعت رفع شده است) گزارشی دال بر اختلال در ثبت‌نام یا ارسال آثار دانش‌آموزان دریافت نشده است. تاکنون ثبت‌نام بیش از چهار میلیون نفر/رشته در سامانه ثبت شده است.
اما اگر به هر دلیلی امکان بارگذاری اثر در سامانه همگام وجود نداشت، دانش‌آموزان عزیز حتماً موضوع را به مدیر مدرسه یا رابط جشنواره که مدیر مدرسه (مطابق شیوه‌نامه) در ابتدای سال تحصیلی معرفی نموده است اطلاع‌رسانی نمایند تا مدیران مدارس قبل از برگزاری مرحله مدرسه‌ای نسبت به دریافت اثر با استفاده از طرفیت‌های دیگر (مانند شبکه شاد و...) اقدام نمایند. 
بنابراین به شرکت‌کنندگان در هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی اطمینان می‌دهیم که تا 15 بهمن علاوه بر انجام ثبت‌نام، کلیه آثار و مستندات هر محور اعم از فیلم معرفی اثر و... از طریق سامانه همگام بارگذاری و برای برگزاری مرحله مدرسه‌ای دریافت خواهد شد و هیچ شرکت‌کننده‌ای بخاطر مشکلات فنی و یا عدم دسترسی به سامانه همگام از راهیابی به مرحله مدرسه‌ای محروم نخواهد شد.
توصیه: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره نوجوان خوارزمی حتماً در کانال‌هایی که برای اطلاع‌رسانی جشنواه در شبکه‌های اجتماعی داخلی مانند شبکه شاد (nojavan_kharazmi) و سروش (hamgam_nk) ایجاد شده است عضو شوند تا هم در جریان فرآیند اجرایی جشنواره قرار بگیرند و هم در صورت بروز مشکلات فنی، به سرعت پاسخ لازم را دریافت نمایند.